ماشین اسپرت ۲ پارکینگ نسخه مود شده برای اندروید رایگان

دانلود آخرین نسخه بازی ماشین اسپرت ۲ پارکینگ به همراه نسخه مود

بازی ماشین اسپرت 2 پارکینگ

بازی ماشین اسپرت ۲ یک بازی زیبا و ایرانی است که توسط استودیو AngryKids Developer Team منتشر شده این بازی دارای گرافیک خوبی می باشد و از قابلیت و امکانات خوبی نیز بهره می برد که اینها می توانند به شما برای داشتن یک تجربه لذت بخش از ماشین رانی کمک کنند. بازی دارای ماشین های متنوعی می باشد که شما می توانید بر اساس سلیقه و مقدار بودجه ای که در اختیار دارید یکی را خریداری کرده و آن را از لحاظ ظاهری به شکل دلخواه در بیاورید یا اینکه قدرت موتور و …. را افزایش دهید. هم اکنون در اسکای روید می توانید نسخه مود شده بازی را از کانال تلگرامی ما دانلود کنید. آدرس کانال ما (SkyRoid@) می باشد.

در بازی ماشین اسپرت ۲ پارکینگ می توانید ماشین های خود را ارتقاء دهید (از موتور ماشین گرفته تا غیره) و همچنین امکان شخصی سازی ماشین ها نیز وجود دارد بدین ترتیب می توانید ماشین های خود را به آن شکلی که دوست دارید در بیاورید از لحاظ رنگ آمیزی ماشین تا باله و اگزاز خودروها. طراحی درونی ماشین ها نیز به خوبی مشخص و به جزئیات دقت شده است. قابل ذکر است که بر بازی ماشین اسپرت ۲ پارکینگ شما به ماشین های ایرانی مختلف نیز دسترسی دارید.

بازی ماشین اسپرت ۲ پارکینگ دارای بیش از ۵۰۰ مرحله جذاب برای پارک کردن است که هر کدام از آن ها به ترتیب سخت و سخت تر خواهد شد. از دیگر قبلیت های بازی نیز می توانید به چندین حالت تاکسی رانی و مسافر بری، تعقیب و گریز پلیس، سبک هیولا و … بازی کنید و از بازی ماشین اسپرت ۲ نهایت لذت و هیجان را تجربه نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه بازی ماشین اسپرت را به همراه نسخه مود شده آن از وبسایت آرمان روید دریافت کنید.

 

 

برای دانلود نسخه مود شده این بازی لطفا به کانال تلگرامی اسکای روید مراجعه کنید.

 

 

 

برخی از ویژگی های بازی ماشین اسپرت ۲ پارکینگ :

  • – امکان سفارشی سازی و ارتقاء دادن ماشین ها
  • – امکان نصب سیستم صوتی با آهنگ گذاری
  • – دارای بیش ۵۰۰ مرحله جذاب پارک خودرو با جذابیت بالا
  • – طراحی واقعی رانندگی با صحنه های خرابی و کثیف شدن خودروها
  • – حالت های مختلف از جمله رانندگی آزاد در شهر، مسافر کشی و …
  • – دارای زاویه های دیدی مختلف برای کنترل ماشین
  • – امکان رانندگی با بیش از ۳۰ خودروی ایرانی و خارجی
  • – دارای قابلیت آنلاین؛ لیگ مسابقات خیابانی

 

ویژگی های نسخه مود :

  • – بینهایت بودن تعداد سکه و الماس

 

 

تصویر نسخه مود بازی Sport Car 2 Parking

مود بازی ماشین اسپرت ۲ پارکینگ